▊約會美食 ▊午間放題【三木日本料理】

1
晚上吃放題就試得多,但中午你又試過未?
自問我就第一次試。 呵呵~
三木日本料理我已經數唔清係第幾次黎啦~
朋友們生日、弟弟生日、父親節等等。
貪而度位置方便,坐得舒服,最重要是超但價得來食物有質素!
不過全部都係晚市飯局。
前排知道而度做午市放題,
因為午市放題係岩岩推出,重未係有好多人知,
所以襯而個唔洗同人迫既好時機,
儲左幾日既Quota同男友放開肚皮黎而度盡地一鋪!!!
3
第一round當然叫刺身,唔好以為我地只叫左一盆甘收歛,
足足encore左4次,我地至愛既配搭當然係.....
三文魚、甜蝦、螺肉、鮑片、帶子、象拔蚌、八爪魚。
其中令男友邊食邊讚既係八爪魚!!!
因為而家唔係每間日本放題都提供八爪魚。
而且而度既八爪魚彈牙夾口,的確加左唔少分。
4
而我自己最愛係螺肉、帶子,
螺肉鮮甜、爽口,很有咬口。
帶子肉質結實,味道清甜,咬落去好爽甜得來帶點軟滑感。
5
另外,特別推介燒菠蘿,
清甜多汁,大大舊,而且燒得剛剛好。
6



















冬菇串燒,上台還是熱騰騰,
而且很入味,不用任何調味都非常滋潤!




7
另外,重叫左條燒鯖魚,外皮燒得剛剛好,薄脆!
紮實既口感,鮮嫩既肉質,確實滋味!
2
89















♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Follow Facebook: B.Yuetyuet
Follow ig : Byuetyuet
top_fb
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
免責聲明:以上文章純屬筆者對於以上產品的個人感覺, 而效果乃因人而異, 如需協助或獲得更多產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。
歡迎合作聯絡合作,Event、產品、食品、穿搭分享: 
bduckyuet@yahoo.com.hk

❤ FB iGBlogspot ❤ OpenRice
❤ the ZtyleShe.com WeShare Elle.com
BE uBlog❤ iMore beautyQooza 
BLTryitfnb





留言